POLITYKA PRYWATNOŚCI

Data ostatniej aktualizacji: Czerwiec 2024 r. 

Szanujemy Twoją prywatność i zobowiązujemy się do ochrony Twoich danych. Niniejsza Polityka prywatności określa, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy, ujawniamy i chronimy Twoje dane osobowe pozyskane w wyniku interakcji, jakie podejmujesz ze stronami internetowymi, aplikacjami i usługami udostępnianymi w ramach naszej oferty hoteli. Nasze portfolio obejmuje hotele własne, hotele przez nas zarządzane i franczyzowe następujących marek: Anantara, Avani, Elewana, Oaks, NH Hotels, NH Collection, nhow i Tivoli (dalej „Marki”). Zachęcamy do uważnego przeczytania niniejszej polityki w celu zrozumienia naszych praktyk dotyczących Twoich danych osobowych.

Marki są obsługiwane wspólnie przez Minor Hotel Group Limited, Minor Hotels Europe & Americas S.A. oraz Oaks Hotels & Resorts Limited, więc stosując w niniejszej Polityce prywatności takie określenia jak „my”, „nas” lub „nasz”, mamy na myśli odpowiedni podmiot z naszej grupy odpowiedzialny za przetwarzanie Twoich danych osobowych.

  1. Administratorzy danych

Cele i sposoby przetwarzania danych osobowych określone w niniejszej Polityce prywatności ustalane są wspólnie przez:

 

Nazwa: Minor Hotels Europe & Americas, S.A. („MINOR HOTELS EUROPE & AMERICAS”). Nazwa: Minor Hotel Group Limited („MINOR HOTELS”). Nazwa: Oaks Hotels and Resorts Limited („OAKS HOTELS”).
Numer identyfikacji podatkowej: A-28027944 Numer identyfikacji podatkowej: 100372000223 Numer identyfikacji podatkowej: ACN: 113 972 366 ABN: 70 113 972 366
Adres: C/ Santa Engracia 120, 7ª; 28003 Madryt, Hiszpania. Adres: 88 The Parq Building, 12th Fl., Ratchadaphisek Road, Klongtoey Subdistrict, Klongtoey District, Bangkok Metropolis 10110, Tajlandia. Adres: Adres pocztowy: PO Box 473, Cotton Tree, QLD 4558, Australia
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem następujących kanałów, przesyłając swoją wiadomość do Inspektora Ochrony Danych:

E-mail: dpo@nh-hotels.com

Adres: Siedziba: C/Santa Engracia 120, 7ª, 28003, Madryt

Inspektor Ochrony Danych Osobowych: możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem następujących kanałów, przesyłając swoją wiadomość do Inspektora Ochrony Danych:

E-mail: privacy.corporate@minor.com

Adres: 88 The Parq Building, 12th Fl., Ratchadaphisek Road, Klongtoey Subdistrict, Klongtoey District, Bangkok Metropolis 10110, Tajlandia.

Inspektor Ochrony Danych Osobowych: możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem następujących kanałów, przesyłając swoją wiadomość do Inspektora Ochrony Danych:

E-mail: Privacy.corporate@minorhotels.com.au; lub

Adres pocztowy: PO Box 473, Cotton Tree, QLD 4558, Australia

  1. Informacje i udzielenie zgody

Akceptując zasady określone w niniejszej Polityce prywatności, wyrażasz wolną, świadomą, konkretną i jednoznaczną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych za pośrednictwem tej witryny internetowej (zwanej dalej „Witryną”) przez MINOR HOTELS, MINOR HOTELS EUROPE & AMERICAS i OAKS HOTELS , jako wspólnie działających administratorów danych.

Użytkownik musi dokładnie zapoznać się z treścią niniejszej Polityki prywatności, która została sporządzona w sposób jasny i prosty, aby ułatwić jej zrozumienie i umożliwić użytkownikowi swobodne i dobrowolnie określenie, czy chce przekazywać swoje dane osobowe.

  1. Zakres niniejszej Polityki prywatności

Niniejsza Polityka prywatności ma zastosowanie do danych osobowych, które zbieramy za pośrednictwem następujących kanałów:

  • Usługi online: strony internetowe będące własnością dowolnego z naszych podmiotów lub przez nas kontrolowane, aplikacje internetowe i mobilne, strony mediów społecznościowych, wiadomości e-mail w formacie HTML, połączenia Wi-Fi oraz inne kanały cyfrowe;
  • Interakcje offline: dane gromadzone, gdy odwiedzasz lub przebywasz jako gość w jednym z naszych obiektów, uczestniczysz w organizowanych przez nas wydarzeniach i zajęciach, kontaktujesz się z naszym centrum obsługi telefonicznej lub poprzez inne interakcje offline.

Łącznie powyższe metody zostaną tu określone mianem naszych „Usług”.

Wykonując nasze obowiązki, zobowiązujemy się przestrzegać wszystkich przepisów i regulacji dotyczących ochrony danych i prywatności obowiązujących w jurysdykcjach, w których działamy, a którymi są odpowiednio:

  • Kalifornia: należy zapoznać się z kalifornijską ustawą o ochronie prywatności konsumentów (California Consumer Privacy Act Statement).
  • Australia lub Nowa Zelandia: tam, gdzie nasze Marki są obsługiwane przez Oaks Hotels & Resorts Ltd (oraz powiązane z nimi spółki prawne i podmioty stowarzyszone): dodatkowe informacje odnośnie polityki prywatności można znaleźć na stronie internetowej hoteli Oaks.

Niniejsza Polityka prywatności nie ma zastosowania do danych osobowych, które gromadzimy na temat pracowników, partnerów biznesowych i innego personelu w związku z ich relacjami służbowymi z naszą firmą, ani danych osobowych, które zbieramy na temat wnioskodawców lub kandydatów. Możemy również gromadzić, generować, wykorzystywać i ujawniać zbiorcze, anonimowe i inne dane uniemożliwiające identyfikację związane z naszymi Usługami, które to nie są danymi osobowymi podlegającymi regulacjom określonym w Polityce prywatności.

  1. W jaki sposób gromadzimy Twoje dane osobowe

Stosujemy różne metody gromadzenia danych:

Bezpośrednie interakcje: Możesz przekazać nam swoje dane osobowe, wypełniając formularze lub korespondując z nami listownie, telefonicznie, drogą mailową lub w inny sposób. Obejmuje to dane osobowe, które podajesz online podczas rezerwacji noclegu, subskrybowania newslettera lub wzięcia udziału w ankiecie, konkursie lub ofercie promocyjnej. Gromadzimy dane osobowe w trybie offline, gdy odwiedzasz nasze obiekty lub korzystasz z naszych Usług, takich jak restauracje, opieka nad dziećmi i spa.

Dane wymagane w formularzach znajdujących się w Witrynie są obowiązkowe (o ile w odpowiednim polu nie wskazano inaczej) w celu świadczenia usług lub realizacji Twojego wniosku. Jeśli nie chcesz podać wymaganych danych osobowych, nie będziemy w stanie wypełnić Twojej prośby, ale możesz przeglądać zawartość Witryny.

Zautomatyzowane technologie lub interakcje: Podczas interakcji odbywających się za pośrednictwem naszych witryn internetowych, aplikacji lub innych stron automatycznie gromadzimy dane techniczne dotyczące Twojego sprzętu, działań i wzorców przeglądania. Informacje, które możemy gromadzić w sposób zautomatyzowany, obejmują między innymi:

  • informacje o urządzeniach, z których korzystasz w celu uzyskania dostępu do naszych Witryn (adres IP, adres MAC, urządzenie, typ przeglądarki i systemu operacyjnego);
  • strony i adresy URL, które kierują użytkowników do naszych witryn, a także strony i adresy URL, na które odwiedzający przechodzą z naszych Witryn internetowych;
  • informacje o Twoich wizytach (data i godzina) oraz działaniach podjętych w zakresie naszych Witryn (takich jak odsłony, wzorce nawigacji w ramach witryny lub aktywność w aplikacji);
  • ogólna lokalizacja geograficzna (taka jak kraj i miasto), z której użytkownik uzyskuje dostęp do naszych Witryn; a także
  • wyszukiwane hasła używane przez odwiedzających, aby dotrzeć do naszych Witryn.

Gromadzimy te dane osobowe za pomocą plików cookie, sygnałów nawigacyjnych i innych podobnych technologii.

Systemy bezpieczeństwa: Kiedy odwiedzasz nasze hotele, informacje o Tobie mogą być gromadzone za pośrednictwem systemów telewizji przemysłowej, kart magnetycznych i innych systemów bezpieczeństwa istniejących w tych obiektach.

Strony trzecie lub źródła publicznie dostępne: Otrzymujemy też dotyczące Ciebie dane osobowe pochodzące od różnych stron trzecich i źródeł publicznych, w tym od partnerów biznesowych, franczyzobiorców, zarządzanych przez nas hoteli, biur podróży i odbiorców.

  1. Cele gromadzenia danych

Wykorzystujemy dane osobowe w celu świadczenia Usług, opracowywania nowych produktów i usług oraz ochrony bezpieczeństwa naszych gości, członków zespołu i obiektów.

Dane osobowe przekazane za pośrednictwem Witryny są przez nas przetwarzane w następujących celach:

Proces rezerwacji: Realizacja i zarządzanie prośbą o rezerwację, z uwzględnieniem wszelkich zmian lub ich anulowania, wykonanie działań dotyczących koszyka, wysyłanie przypomnień o oczekujących rezerwacjach lub wyszukiwaniach w Witrynie, przesyłanie potwierdzeń transakcji, zarządzanie płatnościami lub przedpłatami lub skierowanie użytkownika do programów lojalnościowych, które można wykorzystać w celu uzyskania dodatkowych korzyści. Oprócz korzystania z informacji podanych w formularzu rezerwacji, dołączamy też niektóre dane z zarządzanego wcześniej przez nas Twojego profilu gościa, aby zapewnić Ci jak najlepszą obsługę w naszych hotelach. Podstawą prawną dla tej czynności przetwarzania jest istniejący stosunek umowny z Tobą.

Przesyłanie informacji handlowych i newsletterów: Jeśli subskrybujesz nasz biuletyn marketingowy, będziemy przesyłać Ci dostosowane do Twoich potrzeb oferty promocyjne dotyczące naszych Usług i Marek. Jeśli otrzymamy Twoją zgodę, poinformujemy Cię o Usługach oferowanych przez inne podmioty działające w ramach naszej grupy oraz partnerów biznesowych, których listę można znaleźć pod adresem https://www.nh-hotels.com/loyalty. W każdej chwili możesz zamówić subskrypcję lub zrezygnować z niej, korzystając z linku zawartego w wiadomości e-mail przesłanej w ramach naszego biuletynu lub pisząc do nas bezpośrednio. Podstawą prawną do wykonywania tej czynności przetwarzania jest Twoja zgoda.

Odprawa online i FAST PASS: Zarządzanie procesem odprawy online, personalizacja naszych Usług i odpowiadanie na prośby lub wnioski. Podstawą prawną tej czynności przetwarzania danych jest istnienie stosunku umownego.

Gwarancja najlepszej ceny: Zarządzanie roszczeniami lub wnioskami przesłanymi za pośrednictwem formularza Gwarancji najlepszej ceny z roszczeniem, w tym kontakt się z Tobą w celu rozstrzygnięcia roszczenia lub odpowiedzi na wniosek. Podstawą prawną do wykonywania tej czynności przetwarzania jest Twoja zgoda.

NH PRO Blog: Zarządzanie publikacją Twoich komentarzy w ramach Witryny, subskrybowanie i wypisanie się z newslettera powiązanego z blogiem. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, sprawdzenie treści komentarzy użytkowników i, w stosownych przypadkach, usunięcie tych, których treść nie jest zgodna z zasadami określonymi dla użytkowania danej Witryny, według uznania współadministratorów. Podstawą prawną tej czynności przetwarzania jest zgoda udzielona przez użytkownika.

Cyfrowe karty podarunkowe: Zarządzanie procesem zakupu i realizacją cyfrowych kart podarunkowych, w tym komunikacja między stronami i przetwarzanie płatności. Podstawą prawną tej czynności przetwarzania jest stosunek umowny z Tobą.

Treści generowane przez użytkowników (UGC) na platformach mediów społecznościowych: Wyświetlanie w celach promocyjnych treści tworzonych przez użytkowników w ramach naszych Witryn. Podstawą prawną do wykonywania tej czynności przetwarzania jest Twoja zgoda.

Logowania do kont na portalach społecznościowych: Logowanie do kont na platformach społecznościowych:
Jeśli rejestrujesz się lub logujesz za pomocą konta Facebook, Apple ID, Google lub innych kont podmiotów trzecich w ramach naszych Witryn, dajesz tym zewnętrznym usługodawcom pozwolenie na udostępnianie Twoich danych osobowych z tych kont (takich jak Twoje dane rejestracyjne i informacje podane w profilu). Informacje te są różne i są kontrolowane przez zewnętrznych dostawców usług lub zgodnie z Twoją zgodą udzieloną w sekcji ustawień prywatności. Podstawą prawną do wykonywania tej czynności przetwarzania jest Twoja zgoda.

Reklama retargetingowa: możemy angażować się w reklamy behawioralne przy wykorzystaniu takich funkcji jak reklamy o charakterze retargetingowym na platformie Facebook. Wiąże się to z wykorzystaniem plików cookie i podobnych technologii do gromadzenia i wykorzystywania informacji o Twoich interakcjach z naszymi usługami i innymi stronami internetowymi. Używamy tych danych, aby dostarczać ukierunkowane reklamy zgodnie z Twoimi zainteresowaniami. Opcje rezygnacji z tych ukierunkowanych działań reklamowych są dostępne poprzez dostosowanie ustawień przeglądarki lub bezpośredni kontakt z nami.

Dane podane w celu rejestracji jako zarejestrowany użytkownik na innych stronach internetowych. Dzięki takiemu rodzajowi przetwarzania wniosek rejestracyjny jest zarządzany w sposób wybrany przez użytkownika. Przeprowadzony zostaje proces weryfikacji, mający na celu ustalenie, czy użytkownik spełnia wymogi rejestracji określone dla wybranego trybu. Podstawą prawną dla tej czynności przetwarzania jest istniejący stosunek umowny z Tobą.

  1. Dane gromadzone przez nas na Twój temat

Dane osobowe lub informacje o osobie oznaczają wszelkie informacje o osobie fizycznej, na podstawie których można tę osobę zidentyfikować. Nie obejmują one danych, w przypadku których informacje o tożsamości zostały usunięte (dalej „Dane zbiorcze”).

Możemy gromadzić, wykorzystywać, przechowywać i przekazywać różne rodzaje Twoich danych osobowych, które uporządkowaliśmy według różnych celów w następujący sposób:

  • Dane kontaktowe (adres e-mail, adres pocztowy, kraj i numer telefonu);
  • Informacje dotyczące płatności (numer karty, adres rozliczeniowy i informacje o koncie bankowym);
  • Dane demograficzne (płeć, wiek i preferowany język);
  • Informacje dotyczące Twojej rezerwacji, pobytu lub wizyty w obiekcie (w tym obiekt, w którym się zatrzymałeś/-aś lub odwiedzony przez Ciebie obiekt, data przyjazdu i wyjazdu, zakupione towary i usługi, zainteresowania i preferencje);
  • Informacje niezbędne do spełnienia Twoich specjalnych życzeń lub konkretnych warunków zakwaterowania;
  • Preferencje klienta
  • Informacje o zatrudnieniu (takie jak nazwa firmy, stanowisko i dane kontaktowe w miejscu pracy) w celu odpowiadania na zapytania ofertowe lub honorowania ustaleń umownych;
  • Kopie Twojej korespondencji, jeśli kontaktujesz się z nami;
  • Informacje zwrotne i odpowiedzi na ankiety;
  • Informacje gromadzone poprzez wykorzystanie systemów telewizji przemysłowej, kart magnetycznych i innych systemów bezpieczeństwa;
  • Informacje związane z użytkowaniem przez Ciebie i Twoją interakcją z naszą witryną i siecią; jak również
  • Informacje wymagane przez władze państwowe w celu wypełnienia naszych obowiązków prawnych.

Nie gromadzimy następujących specjalnych kategorii danych osobowych: rasa lub pochodzenie etniczne, przekonania religijne lub filozoficzne, życie seksualne, orientacja seksualna, poglądy polityczne, przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne oraz wyroki skazujące i informacje o przestępstwach.

  1. Udostępnianie danych osobowych

Naszym celem jest zapewnienie najwyższego poziomu gościnności i Usług, dlatego udostępniamy dane osobowe następującym podmiotom:

  • Nasze hotele: Ujawniamy dane osobowe innym firmom działającym w ramach naszej struktury korporacyjnej w celach opisanych w niniejszej Polityce prywatności, takich jak świadczenie Usług i spersonalizowanie naszej komunikacji z Tobą. Udostępniamy Twoje dane osobowe hotelom, w których się zatrzymasz, aby zrealizować i zakończyć procedurę rezerwacji. Firmy wymienione na liście obejmują podmioty (link) w ramach naszej struktury, właścicieli hoteli oraz franczyzobiorców naszych Marek.
  • Strategiczni partnerzy biznesowi: Ujawniamy dane osobowe i inne dane partnerom biznesowym, którzy dostarczają towary, usługi i oferty, które poprawiają jakość Twojego pobytu w naszych obiektach. Udostępniając dane, jesteśmy w stanie udostępnić Ci spersonalizowane usługi i wyjątkowe doświadczenia związane z podróżą. Umożliwia to na przykład korzystanie ze spa, restauracji, klubu fitness, obsługi hotelu i innych zalet naszych obiektów wymagających świadczenia usług.
  • Usługodawcy: Ujawniamy dane osobowe zewnętrznym usługodawcom w celach opisanych w niniejszej Polityce prywatności. Przykładami dostawców usług są firmy oferujące hosting stron internetowych, analizę danych, przetwarzanie płatności, realizację zamówień, dostarczanie technologii informatycznych i powiązanej infrastruktury, obsługę klienta, dostarczanie poczty elektronicznej i marketing,
  • Organy administracji publicznej i policja:. Udostępniamy dane osobowe organom administracji publicznej i policji na ich żądanie lub w ramach prowadzonego dochodzenia, w celu wywiązania się z obowiązków wynikających z przepisów prawa, zapobiegania oszustwom lub praniu pieniędzy oraz współpracy z tymi podmiotami przy wykonywaniu ich obowiązków.

Przestrzeganie przepisów: Możemy ujawniać dane osobowe sądom i innym organom państwowym, jeśli wymagają tego przepisy prawa. Zobowiązujemy wszystkie podmioty trzecie do ochrony Twoich danych osobowych i przetwarzania ich zgodnie z obowiązującym prawem. Nie zezwalamy naszym zewnętrznym usługodawcom na wykorzystywanie Twoich danych osobowych do własnych celów, a jedynie na ich przetwarzanie i to wyłącznie w określonych celach i zgodnie z naszymi instrukcjami.

  1. Międzynarodowy transfer danych

Jako firma z branży hotelarsko-gastronomicznej działająca na skalę globalną możemy przesyłać Twoje dane osobowe na obszary wielu jurysdykcji. O ile jest to niezbędne do realizacji celów, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do następujących lokalizacji:

  • Kraje, w których prowadzimy działalność lub angażujemy centralne systemy rezerwacji;
  • Kraje, w których znajdują się nasze biura firmowe (obejmujące kraje poza tymi wymienionymi tutaj: https://www.minor.com/en/businesses/minor-hotels);
  • Kraje, w których prowadzimy hotele i zarządzamy nimi, mamy siedziby i/lub biura sprzedaży (lista tych krajów znajduje się tutaj: https://www.minor.com/en/businesses/minor-hotels); a także
  • Kraje, w których zlokalizowani są nasi zewnętrzni dostawcy usług, doradcy i konsultanci, które co jakiś czas się zmieniają (do których, oprócz krajów wymienionych należą Stany Zjednoczone, Filipiny i Singapur), zostały wymienione tutaj: https://www.minor.com/en/businesses/minor-hotels

Listę tych krajów znajdziesz tutaj.

Kiedy udostępniamy dane, mogą one być przesyłane i przetwarzane w krajach innych niż kraj, w którym mieszkasz – na przykład w Stanach Zjednoczonych, Singapurze lub w państwie, gdzie znajdują się serwery naszego dostawcy usług hostingu danych. W tych krajach mogą obowiązywać inne przepisy niż te, które zwyczajowo obowiązują w Twoim kraju. Jeżeli ujawniamy dane osobowe stronie trzeciej w innym kraju, wprowadzamy zabezpieczenia zapewniające ochronę Twoich danych osobowych.

W przypadku osób fizycznych na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) oznacza to, że Twoje dane mogą być przekazywane poza EOG. Jeżeli Twoje dane osobowe są przekazywane poza granice EOG, będą one przesyłane wyłącznie do krajów, które zostały zidentyfikowane jako zapewniające odpowiednią ochronę danych na poziomie EOG lub do strony trzeciej, w przypadku której zatwierdziliśmy mechanizmy przesyłania mające na celu ochronę Twoich danych osobowych, na przykład , poprzez zawarcie standardowych klauzul umownych zgodnie z wymaganiami Komisji Europejskiej.

Przekazując nam swoje dane osobowe, wyrażasz zgodę na ujawnienie przez nas Twoich danych osobowych takim zagranicznym odbiorcom w celach opisanych w niniejszej Polityce prywatności i przyjmujesz do wiadomości, że ci zagraniczni odbiorcy mogą nie podlegać przepisom wymagającym od nich ochrony Twoich danych osobowych w sposób porównywalny z zabezpieczeniami przewidzianymi w prawie obowiązującym w Twoim państwie macierzystym.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych poprzez zapewnienie wdrożenia co najmniej jednego z następujących zabezpieczeń:

  • Z podmiotami trzecimi zawieramy konkretną umowę, która umożliwia dbanie o przestrzeganie praw osoby, której dane dotyczą, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Wykorzystujemy Twoją zgodę do przekazania danych, jeśli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat konkretnego mechanizmu stosowanego przez nas podczas przesyłania Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami.

  1. Przechowywanie danych

Przechowujemy Twoje dane osobowe tylko tak długo, jak będzie to uzasadnione i konieczne do realizacji celów, dla których je zebraliśmy, aby spełnić wszelkie wymogi związane z kwestiami prawnymi, regulacyjnymi, podatkowymi, księgowymi lub sprawozdawczymi. Możemy przechowywać Twoje dane osobowe przez dłuższy okres w przypadku skargi lub jeśli mamy uzasadnione powody domniemywać, że istnieje ryzyko sporu dotyczącego naszej relacji z Tobą.

Aby ustalić odpowiedni okres przechowywania danych, bierzemy pod uwagę ilość, charakter i wrażliwość danych osobowych, potencjalne ryzyko wyrządzenia szkody w wyniku nieuprawnionego wykorzystania lub ujawnienia Twoich danych osobowych, cele, dla których przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz to, czy możemy osiągnąć te cele innymi sposobami, jak również kierujemy się obowiązującymi wymogami prawnymi, regulacyjnymi, podatkowymi, księgowymi lub innymi zasadami, jakie istnieją w danym kraju.

Okres przechowywania ustalamy na podstawie następujących czynników:

  • Jeżeli dane osobowe zostały zebrane w celu wykonania umowy, będą one przechowywane przez cały czas trwania stosunku umownego, a po jego zakończeniu, do czasu przedawnienia.
  • Jeżeli dane osobowe zostały zebrane w celu wywiązania się z obowiązków prawnych, będą one przechowywane do chwili wykonania tego obowiązku.
  • Jeżeli dane osobowe zostały zebrane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu, będą one przechowywane do czasu zakończenia realizacji tego interesu.
  • Jeżeli dane osobowe zostały zebrane w związku z Twoją zgodą, będą one przechowywane do czasu wycofania zgody. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie za pośrednictwem linku podanego w treści przesłanej wiadomości.

Szczegółowe informacje na temat okresów przechowywania różnych aspektów Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej polityce o przechowywaniu danych, o które możesz się od nas zwrócić, kontaktując się z nami.

  1. Twoje prawa

Możesz skorzystać z następujących praw dotyczących danych osobowych, wynikających z przepisów o ochronie danych, kontaktując się z nami. Tym samym masz prawo:

  • wnioskować o dostęp do swoich danych osobowych,
  • żądać sprostowania swoich danych osobowych,
  • żądać usunięcia swoich danych osobowych,
  • wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
  • żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • wnioskować o przeniesienie danych osobowych,
  • skorzystać z prawa do wycofania zgody na przetwarzanie danych.

W pewnych okolicznościach, jeśli pozwala na to obowiązujące prawo, masz również prawo do złożenia skargi do właściwego organu ds. ochrony danych.

Czego możemy od Ciebie wymagać 

Być może będziemy musieli poprosić Cię o podanie konkretnych informacji, które pomogą nam potwierdzić Twoją tożsamość i zapewnić Ci prawo dostępu do Twoich danych osobowych (lub możliwość skorzystania z innych praw). Jest to środek bezpieczeństwa mający na celu zapewnienie, że dane osobowe nie zostaną udostępnione żadnej innej osobie, która nie ma do nich prawa. Możemy również skontaktować się z Tobą, aby poprosić Cię o dodatkowe informacje w związku z Twoją prośbą o przyspieszenie naszej odpowiedzi.

Nie będzie konieczne uiszczanie żadnych opłat za dostęp do własnych danych osobowych (ani za korzystanie z jakichkolwiek innych praw). Możemy jednak pobrać rozsądną opłatę administracyjną, jeśli żądanie jest wyraźnie bezpodstawne, powtarzalne lub nadmierne. W takich okolicznościach możemy też odmówić spełnienia prośby wnioskującego i podać powód odmowy.

Termin udzielenia odpowiedzi

Staramy się odpowiadać na wszystkie uzasadnione żądania w ciągu jednego miesiąca lub w terminie określonym przez obowiązujące przepisy prawa z zakresu ochrony danych. Czasami może nam to zająć dłużej niż miesiąc, jeśli Twoja prośba jest szczególnie złożona lub złożono wiele wniosków. W takim przypadku poinformujemy Cię o tym i będziemy informować na bieżąco o postępie.

  1. Marketing bezpośredni

Za Twoją zgodą możemy wysyłać Ci bezpośrednie informacje o charakterze marketingowych dotyczące naszych Marek i Usług. Jeśli wyraziłeś/-aś zgodę na otrzymywanie wiadomości o charakterze marketingowym, możemy kontaktować się z Tobą za pomocą wiadomości elektronicznych (e-mail, SMS lub poprzez stronę internetową), drogą pocztową lub w inny sposób, który nam wskazałeś/-aś. Masz prawo w każdej chwili wycofać zgodę, kontaktując się z nami, korzystając z danych podanych w sekcji Kontakt lub klikając link umożliwiający automatyczną rezygnację z subskrypcji zawarty w naszych wiadomościach marketingowych.

Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się zrezygnować z otrzymywania e-maili marketingowych, będziemy nadal przesyłać wiadomości dotyczące transakcji, takie jak informacje o Twoich rezerwacjach lub pobytach, w tym e-maile z potwierdzeniami i z informacjami, z którymi należy zapoznać się przed przyjazdem, lub dane związane z aktualizacjami zabezpieczeń konta.

  1. Skontaktuj się z nami

Jeśli chcesz skorzystać z któregokolwiek z praw określonych powyżej, skontaktuj się z nami: dataprotection@minor.com.

Możesz też skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych („DPO”) właściwym dla Twojego kraju lub regionu: Azja, Bliski Wschód i Afryka

E-mail: privacy.corporate@minor.com; lub

Adres pocztowy: 88 The Parq Building, 12th Fl. Ratchadaphisek Road, Klongtoey Subdistrict,

Klongtoey District, Bangkok Metropolis 10110, Tajlandia

 

Europa i Ameryka

E-mail: dpo@nh-hotels.com; lub

Adres pocztowy: Calle Santa Engracia 120, 7ª, 28003, Madryt, Hiszpania.

 

Australia i Nowa Zelandia:

E-mail: Privacy.corporate@minorhotels.com.au; lub

Adres pocztowy: PO Box 473, Cotton Tree, QLD 4558, Australia

  1. Bezpieczeństwo danych

Wdrożyliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby zapobiec przypadkowej utracie, wykorzystaniu lub dostępowi do Twoich danych osobowych w sposób nieuprawniony, ich zmianie lub ujawnieniu. Ponadto ograniczamy dostęp do Twoich danych osobowych wyłącznie do tych pracowników, przedstawicieli, podwykonawców i innych stron trzecich, które muszą je znać ze względów związanych z prowadzeniem biznesu. Będą oni przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie na nasze polecenie i podlegają obowiązkowi zachowania poufności. Wprowadziliśmy też procedury postępowania w przypadku podejrzenia naruszenia zasad dotyczących danych osobowych i powiadomimy Cię, jak również wszelkie właściwe organy prawne, o naruszeniu, jeżeli będziemy do tego prawnie zobowiązani.

  1. Odpowiedzialność

Niniejsza Witryna nie jest przeznaczona dla dzieci i nie gromadzimy świadomie danych dotyczących dzieci.

Każda osoba korzystająca z niej gwarantuje, że poinformowała o treści niniejszej Polityki prywatności osoby trzecie, których dane udostępnia. Ponadto zapewnia też, że uzyskała zgodę na przekazanie nam takich danych we wskazanych celach.

Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie przekazane fałszywe lub niedokładne informacje oraz za bezpośrednie lub pośrednie szkody wyrządzone nam lub osobom trzecim.

  1. Zmiany w niniejszej Polityce prywatności

Regularnie aktualizujemy naszą Politykę prywatności. U góry niniejszej strony podano datę ostatniej aktualizacji Polityki prywatności, a także datę, od kiedy wszelkie zmiany zaczynają obowiązywać. Korzystanie z Usług po wprowadzeniu tych zmian oznacza akceptację zmian wprowadzonych w zasadach Polityki prywatności. Jeśli chcesz zapoznać się z wersją Polityki prywatności, która obowiązywała bezpośrednio przed wprowadzaną zmianą, skontaktuj się z nami pod adresem: dataprotection@minor.com.

Ważne jest również, aby przechowywane przez nas dane osobowe były dokładne i aktualne. Prosimy o poinformowanie nas, jeśli Twoje dane osobowe ulegną zmianie w trakcie współpracy z nami.

 

INFORMACJE O HOTELU

Zameldowanie od 14:00
Wymeldowanie do 12:00
Wymeldowanie w niedzielę do 17:00

Parking strzeżony
Znajduje się 500 metrów od hotelu
Cena: 70 zł/doba
Brak możliwości rezerwacji parkingu z wyprzedzeniem

Zasady dotyczące zwierząt
Akceptacja psów i kotów
Maks. wysokość lub waga: 40 cm/kg
Cena: 60zł/doba
Psy przewodniki: brak dopłat

Śniadania

7:00-10:00

Restauracja

Poniedziałek-Sobota

15:00-22:00

Niedziele

12:00-20:00

Rezerwacje

+48 695 442 223

fb.nhpoznan@nh-hotels.com

POTRZEBUJESZ POMOCY?

Zadzwoń do nas:
+48 61 6248800

RECENZJE

opinie

Rezerwować

Data przyjazdu

Data wyjzadu

1 pokój, 2 dorosłych, 0 dziecko, 0 niemowlę

Wybierz pokoje

Wybierz daty
Data przyjazdu

-

Data wyjzadu

-